Nowe legitymacje kontrolerów biletów

Opublikowano: 22/12/2017
Nowe legitymacje kontrolerów biletów

Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że od 28 grudnia 2017 roku prowadzona będzie wymiana legitymacji kontrolerów biletów. W związku z tym, do 10 stycznia 2018 roku kontrolerzy w tramwajach i autobusach na liniach organizowanych przez ZTM mogą dysponować zarówno legitymacjami starego, jak i nowego wzoru.

Wymiana legitymacji prowadzona jest w związku ze zbliżającym się terminem zakończenia ważności obecnie wykorzystywanych identyfikatorów. W ramach wymiany - zgodnie z obowiązującym Systemem Informacji Miejskiej - odświeżona zostanie warstwa graficzna legitymacji.

Nowe legitymacje kontrolerów będą miały postać plastikowej karty, z naniesionymi na nią zdjęciem i numerem służbowym osoby uprawnionej do sprawdzania biletów oraz hologramem ZTM i datą ważności legitymacji. Na zielonym tle umieszczono logo ZTM. Na odwrocie umieszczono również datę wystawienia legitymacji wraz z podpisem dyrektora ZTM, pieczątką oraz upoważnieniem do prowadzenia kontroli.

Legitymacja kontrolerów biletów - stary i nowy wzór

Ze względów organizacyjnych, związanych z m.in. z wymianą naklejek informacyjnych w pojazdach, w okresie od 28 grudnia br. do 10 stycznia 2018 roku  kontrole biletów będą mogły odbywać się zarówno przy starym wzorze naklejek, jak i nowym wzorze.