Punkt i Biuro Obsługi Klienta w siedzibie ZTM przy ulicy Matejki – ponownie otwarte od 16 sierpnia. Zapraszamy

Opublikowano: 10/08/2022
Punkt i Biuro Obsługi Klienta w siedzibie ZTM przy ulicy Matejki – ponownie otwarte od 16 sierpnia. Zapraszamy

Od wtorku – 16 sierpnia znów będzie można skorzystać z Punktu i Biura Obsługi Klienta znajdujących się na parterze siedziby Zarządu Transportu Miejskiego przy ulicy Matejki 59 w Poznaniu. Przerwa spowodowana pandemią Covid-19 została wykorzystana na gruntowną modernizację POK.

Po modernizacji Punkt i Biuro Obsługi Klienta są przestronniejsze i wygodniejsze, zarówno dla klientów, jak i pracowników ZTM. Goście mają do dyspozycji krzesła, a w punkcie znajdują się 3 stanowiska obsługowe: 2 stanowiska Punktu Obsługi Klienta i 1 stanowisko Biura Obsługi Klienta.

- Mamy nadzieję, że modernizacja punktu będzie odczuwalna przez naszych klientów, których serdecznie zapraszamy do odwiedzin w tej lokalizacji – mówi Małgorzata Pilichowska-Woźniak, zastępczyni dyrektora ZTM w Poznaniu ds. sprzedaży i obsługi klientów.

Punkty Obsługi Klienta

Punkt Obsługi Klienta przy ulicy Matejki 59 będzie czynny w dni robocze – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

Przypominamy, że pozostałe Punkty Obsługi Klienta są czynne w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00.

Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta

- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- obsługa oferty PEKA Firma

Biura Obsługi Klienta

Z kolei Biuro Obsługi Klienta przy ulicy Matejki 59 będzie czynne w dni robocze:

- w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 16:00,
- od wtorku do czwartku w godzinach od 8:00 do 15:30,
- w piątki w godzinach od 8:00 do 15:00.

Jednocześnie informujemy, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów od 16 sierpnia (wtorek) zmienione będą godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta ZTM zlokalizowanego pod rondem Kaponiera (poziom -1). BOK Kaponiera będzie czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30.

Zakres oferowanych usług w Biurach Obsługi Klienta

- składanie reklamacji, skarg lub wniosków,
- składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,
- uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
- pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA i innych dokumentów,
- w BOK przy ulicy Matejki 59 istnieje możliwość uzyskania legitymacji wydawanej dla opiekuna dziecka z niepełnosprawnością. Legitymacja uprawnia do przejazdów bez dziecka na trasie miejsce zamieszkania – szkoła (albo inna placówka specjalna) – miejsce zamieszkania i wydawana jest przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu na podstawie legitymacji szkolnej dziecka, zaświadczenia ze szkoły (w przypadku innego miejsca nauki niż adres szkoły) i dowodu tożsamości opiekuna.