[AKTUALIZACJA 9.08.2022] Punkt Obsługi Klienta ZTM oraz poczekalnia dworca autobusowego Sobieskiego ponownie czynne od środy - 10 sierpnia

Opublikowano: 27/07/2022
[AKTUALIZACJA 9.08.2022] Punkt Obsługi Klienta ZTM oraz poczekalnia dworca autobusowego Sobieskiego ponownie czynne od środy - 10 sierpnia

Po wykonaniu niezbędnych, pilnych napraw awaryjnie uszkodzonej sieci energetycznej w budynku dworca autobusowego Sobieskiego, Punkt Obsługi Klienta ZTM oraz poczekalnia dworca będą od jutra (środa, 10 sierpnia) ponownie otwarte.

W związku potrzebą pilnej (wynikającej z awarii) naprawy sieci energetycznej celu zapewnienia bezpieczeństwa w budynku dworca autobusowego Sobieskiego, Punkt Obsługi Klienta ZTM oraz poczekalnia dworca będą od 28 lipca nieczynne.

Najbliższy czynny Punkt Obsługi Klienta  ZTM znajduje się pod rondem Kaponiera (poziom -1). Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 20:00 można w nim odebrać zamówione na Sobieskiego karty PEKA.

Punkty Obsługi Klienta ZTM w Poznaniu i ich godziny otwarcia można znaleźć tutaj:

https://www.ztm.poznan.pl/pl/kontakt-2/punkty-obslugi-klienta/

Do dyspozycji pozostają także Punkty Sprzedaży Biletów i biletomaty w następujących lokalizacjach:

- Os. Jana III Sobieskiego – kiosk przy budynku nr 1

- Os. Jana III Sobieskiego – kiosk przy budynku nr 16

- Os. Jana III Sobieskiego 52/110 – Chata Polska

- Os. Jana III Sobieskiego 18/4 – Sklep PATI

- Os. Jana III Sobieskiego – biletomat na tramwajowym przystanku odjazdowym pętli PST

- ul. Stróżyńskiego  - biletomat na przystanku autobusowym Wieża RTV

- ul. Stróżyńskiego 29 – Chata Polska

- ul. Wojciechowskiego 39 A – Sklep ABC

Przepraszamy za utrudnienia.