POLSKI |  ENGLISH |  KANAŁ RSS

Biuro Obsługi Klienta

ul. Matejki 59

 60-770 Poznań

pokój nr 0.07 (parter)

 

Telefon:

61 646 33 44

 

Adres e-mail:

ztm@ztm.poznan.pl

 

Czynne:

poniedziałek i czwartek: 9.00-17.00

wtorek, środa, piątek: 7.30-15.30

 

 

W Biurze Obsługi Klienta można:

* złożyć reklamację, skagę lub wniosek

* odebrać kartę, która nie została odebrana w terminie do 40 dni w Punkcie Obsługi Klienta wpisanym we wniosku o wydanie karty PEKA

* rozłożyć na raty opłatę dodatkową

* otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty

* bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA

* otrzymać legitymację dla rodzica/opiekuna dziecka niepełnosprawnego na trasę dom-szkoła-dom

* uzyskać Informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, karcie PEKA, objazdach, promocjach itp

* otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów.