Aktualizacja godz.19:00 Problem w dostępie do usług PEKA został usunięty. System PEKA działa poprawnie.

Opublikowano: 04/03/2019
Aktualizacja godz.19:00   Problem w dostępie do usług PEKA został usunięty.  System PEKA działa poprawnie.

Awaria została usunięta i system PEKA działa poprawnie.


Uprzejmie informujemy, że z uwagi na awarię części sprzedażowo-obsługowej systemu PEKA nie ma obecnie możliwości doładowania karty PEKA w Punktach Obsługi Klienta ZTM oraz w Punktach Sprzedaży Biletów i poprzez stronę www.peka.poznan.pl. Bilety okresowe lub tPortmonetkę można doładować w biletomatach stacjonarnych.

 

W POK i PSB oraz na stronie PEKA z uwagi na awarię niemożliwe jest m.in. doładowanie kart PEKA czy zapisanie na karcie uprawnień do ulgi. Na bieżąco prowadzona jest sprzedaż biletów tradycyjnych, czasowych itd.

Kartę PEKA bez ograniczeń można doładować w sieci biletomatów stacjonarnych.

Trwają prace naprawcze zmierzające do usunięcia awarii.

Jednocześnie informujemy, że część systemu PEKA w pojazdach (która jest niezależna od części sprzedażowo-obsługowej), umożliwiająca m.in. opłacanie przejazdów z tPortmonetki na karcie PEKA działa bez zakłóceń.

Przepraszamy za utrudnienia.