Od 1 października br. – zmiana godzin otwarcia Biura Obsługi Klienta

Opublikowano: 20/09/2017

Z dniem 1 października zmieniają się godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta znajdującego się w siedzibie ZTM przy ul. Matejki 59 oraz stanowiska BOK ZTM na poziomie -1 ronda Kaponiera.

Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że z przyczyn organizacyjnych, z dniem 1 października 2017r. zmienione zostaną godziny pracy Biura Obsługi Klienta.

Biuro Obsługi Klienta znajdujące się w siedzibie ZTM przy ul. Matejki 59 w Poznaniu czynne będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.30.

Stanowisko BOK (w punkcie pod rondem Kaponiera, na poziomie -1) od 1 października będzie otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 do 17.00.

Godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta pozostaną niezmienione.

Przypomnijmy, że w BOK ZTM przy ul. Matejki można:

  • złożyć reklamację, skargę lub wniosek,
  • odebrać kartę, która nie została odebrana w terminie do 40 dni w POK wpisanym we wniosku o wydanie karty PEKA,
  • złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty,
  • otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
  • bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA,
  • otrzymać legitymację dla rodzica/opiekuna dziecka niepełnosprawnego na trasę dom-szkoła-dom,
  • uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
  • otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów.

 

W BOK ZTM na Kaponierze można:

  • złożyć reklamację, skargę lub wniosek,
  • złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty,
  • otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
  • bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA,
  • uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
  • otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów.

 

Zakres usług oferowanych przez Punkty Obsługi Klienta obejmuje:

  • doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki)
  • kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
  • składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,
  • odbiór imiennej karty PEKA,
  • kupno karty PEKA na okaziciela,
  • zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
  • opłacanie opłat dodatkowych,
  • informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
  • składanie reklamacji w formie pisemnej (za wyjątkiem Punktu Obsługi Klienta w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki 59 - w tej lokalizacji reklamacje prosimy składać w Biurze Obsługi Klienta).