Poczekalnie na dworcach Rataje (od środy 25.03.2020) i Sobieskiego (od czwartku 26.03.2020) zamknięte do odwołania

Opublikowano: 25/03/2020
Poczekalnie na dworcach Rataje (od środy 25.03.2020) i Sobieskiego (od czwartku 26.03.2020) zamknięte do odwołania

W związku z panującym zagrożeniem epidemiologicznym oraz prowadzonymi pracami remontowymi na dworcu Rataje, które utrudniają dostęp do budynku dworca, zamknięte zostały poczekalnie na dworcach Rataje i Sobieskiego. Na obu dworcach nieczynne są także Punkty Obsługi Klienta, a na Ratajach działająca przy poczekalni kwiaciarnia.

Decyzja o braku możliwości osobistego załatwiania spraw lub kupowania biletów została podyktowana przede wszystkim troską o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców.

Mimo tej trudnej dla wszystkich sytuacji, chcemy być dla Państwa pomocni, dlatego zostanie zapewniona obsługa zdalna poprzez kontakt telefoniczny i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o zrozumienie, jeśli czas oczekiwania na połączenie lub czas udzielenia odpowiedzi się wydłuży. Odniesiemy się do wszystkich spraw, najszybciej jak to będzie możliwe, uwzględniając wyjątkowość okoliczności, w której wszyscy funkcjonujemy.

We wszystkich sprawach załatwianych dotychczas w POK/BOK prosimy o:

- kontakt telefoniczny pod numerem 61 8 346 163 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00) - możliwość uzyskania informacji od pracowników ZTM;

- kontakt telefoniczny pod numerami 61 8 346 126 i 61 8 346 136 (w godzinach od 10.00 do 17.00) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

- kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP

- w kwestii zakupu biletów prosimy o skorzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych,

Uwaga! Prosimy o ograniczenie korespondencji tradycyjnej papierowej  - w celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia.

Zakup biletu przez Internet

Doładowanie karty PEKA w Internecie jest najwygodniejszym sposobem zakupu biletu okresowego na sieć lub doładowania tPortmonetki. Zakup biletu przez Internet jest wygodny i prosty. Posiadając kartę PEKA, każdy zyskuje dostęp do indywidualnego konta na portalu PEKA, które umożliwia korzystanie z osobistego punktu sprzedaży biletów, czynnego bez ograniczeń czasowych.

Zakup krok po kroku – zobacz film prezentujący sposób kupowania biletu przez Internet na stronie www.peka.poznan.pl 

Czytaj więcej o zmianach w rozkładach jazdy

Więcej o działaniach profilaktycznych Miasta Poznania na oficjalnej stronie Poznania: www.poznan.pl/koronawirus