Punkt Obsługi Klienta ZTM na Dworcu Rataje ponownie dostępny dla klientów od 7 stycznia 2021r.
Opublikowano: 29/12/2020Od następnego czwartku (7 stycznia 2021r.) ponownie otwarty zostanie Punkt Obsługi Klienta ZTM na Dworcu Rataje. Punkt będzie czynny (podobnie jak POK na Dworcu Śródka i POK pod rondem Kaponiera): od poniedziałku do wtorku w godzinach 6:00-13:00, natomiast od środy do piątku, w godzinach 13:00-20:00.
Przypominamy, że Punkty Obsługi Klienta ZTM w poniższych siedmiu lokalizacjach są czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00-17:00.
- Dworzec Zachodni PKP,
- Górczyn – pętla autobusowa,
- Ogrody – pętla tramwajowa,
- pl. Wiosny Ludów – budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej),
- Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy,
- Dębiec – pętla tramwajowa,
- Junikowo - pętla tramwajowa
Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta ZTM:
- dla POK czynnych w godz.: 10:00 – 17:00: I stanowisko 14:00-14:15, II stanowisko 14:15-14:30, III stanowisko 14:30-14:45
- dla POK czynnych w godz.: 6:00 – 13:00: I stanowisko 9:00-9:15, II stanowisko 9:15-9:30, III stanowisko 9:30-9:45
- dla POK czynnych w godz.: 13:00 – 20:00: I stanowisko 17:00-17:15, II stanowisko 17:15-17:30, III stanowisko 17:30-17:45
Przypominamy, że obecnie jedynie POK w siedzibie ZTM przy ulicy Matejki 59 pozostaje nieczynny do odwołania.
Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta
- doładowywanie kart PEKA (kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki),
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA,
- odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- składanie reklamacji w formie pisemnej
Prosimy o przestrzeganie reżimu sanitarnego
Warto podkreślić, że w POK ZTM obowiązuje reżim sanitarny, mający zwiększać bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników ZTM. Prosimy o przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi:
- noszenie maski zasłaniającej usta i nos,
- zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,
- przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
- zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,
- dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą,
UWAGA! Przy składaniu wniosku o kartę PEKA - z uwagi na obostrzenia sanitarne - nie są wykonywane zdjęcia (do odwołania).
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.