Punkt Obsługi Klienta ZTM na Ogrodach nieczynny z powodu awarii

Opublikowano: 25/05/2021
Punkt Obsługi Klienta ZTM na Ogrodach nieczynny z powodu awarii

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na awarię (brak prądu) Punkt Obsługi Klienta ZTM mieszczący się na pętli tramwajowej Ogrody został dziś (25 maja br.) zamknięty.

Klientów prosimy o korzystanie z innych dostępnych form doładowania karty PEKA lub zakupu biletu. Lokalizacje biletomatów stacjonarnych lub Punktów Sprzedaży Biletów w rejonie Ogrodów można szybko znaleźć dzięki wyszukiwarce na stronie ZTM, w której należy wpisać „Ogrody”: https://www.ztm.poznan.pl/pl/cennik/sprzedaz-biletow/

Przepraszamy za tymczasowe niedogodności – o ponownym otwarciu POK ZTM Ogrody poinformujemy w oddzielnym komunikacie.