Uwaga pasażerowie! Trwa usuwanie usterki uniemożliwiającej transfer biletów zakupionych przez Internet

Opublikowano: 06/02/2020
Uwaga pasażerowie! Trwa usuwanie usterki uniemożliwiającej transfer biletów zakupionych przez Internet

Informujemy, że z powodów technicznych obecnie nie ma możliwości wykonania aktywacji doładowania karty PEKA wykonanego w Internecie (poprzez www.peka.poznan.pl) w czytnikach PEKA. Doładowanie można aktywować wyłącznie w Punktach Obsługi Klienta ZTM. Zarząd Transportu Miejskiego i wykonawca części transportowej systemu PEKA prowadzą intensywne działania, aby jak najszybciej wyeliminować zdiagnozowany już problem.

Usterka techniczna uniemożliwiająca wykonanie transferu została już zdiagnozowana. Trwa jej usuwanie, pełne przywrócenie sprawności spodziewane jest w najbliższych godzinach.

Sprzedaż biletów i możliwość doładowania karty PEKA jest możliwa w Punktach Obsługi Klienta, we wszystkich punktach sprzedaży (PSB) i biletomatach (w przypadku zakupu w tych miejscach transfer nie jest wymagany).

Przepraszamy pasażerów za niedogodności.