W części pojazdów może występować problem z transferem biletów zakupionych przez Internet

Opublikowano: 06/02/2019
W części pojazdów może występować problem z transferem biletów zakupionych przez Internet

Informujemy, że z powodów technicznych w niektórych pojazdach mogą występować przejściowe problemy z transferem biletów zakupionych przez Internet. Zarząd Transportu Miejskiego i wykonawca części transportowej systemu PEKA prowadzą intensywne działania, aby jak najszybciej wyeliminować zdiagnozowany już problem.

Przesył danych między systemem centralnym PEKA a czytnikami w części pojazdów był w ostatnich godzinach spowolniony, co mogło powodować trudności z transferem biletów zakupionych przez Internet. Sytuacja została już opanowana, pełne przywrócenie sprawności spodziewane jest w najbliższych godzinach.

Jednocześnie informujemy, że transfer biletów zakupionych przez Internet jest bez przeszkód przeprowadzany w Punktach Obsługi Klienta ZTM, także w czytnikach PEKA, które się w nich znajdują oraz w czytnikach w budynkach Urzędu Miasta Poznania.

Stale prowadzona jest również sprzedaż doładowań zarówno w Punktach Obsługi Klienta, jak i we wszystkich punktach sprzedaży, łącznie z biletomatami (w przypadku zakupu w tych miejscach transfer nie jest wymagany).

Przepraszamy pasażerów za niedogodności.