Punkty Obsługi Klienta

czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 20:00

Lokalizacja Punktu Obsługi Klienta - po kliknięciu w nazwę można sprawdzić lokalizację na mapie google Fotografia Punktu Obsługi Klienta
Ogrody – pętla tramwajowa fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan przy petli tramwajowej na Ogrodach2
Dworzec Zachodni PKP
 fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan na Dworcu Zachodnim PKP
rondo Kaponiera – poziom -1 fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan pod rondem Kaponiera poziom 2
Górczyn – pętla autobusowo-tramwajowa  fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan na petli tramwajowo autobusowej na Gorczynie
plac Wiosny Ludów - budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej)


fotografia przedstawia wejscie do Punktu Obslugi Klienta ZTM Poznan w Centrum Handlowym Kupiec Poznanski od ulicy Strzeleckiej
Jana III Sobieskiego – dworzec autobusowy przy pętli Poznańskiego Szybkiego Tramwaju PST Os. Sobieskiego
 fotografia przedstawia Dworzec Sobieskiego na ktorym znajduje sie Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan
ulica Matejki 59 - siedziba ZTM w Poznaniu

Uwaga! Punkt Obsługi Klienta jest nieczynny do odwołania.
fotografia przedstawia tablice informacyjna na siedzibie ZTM oraz Punktu Obslugi Klienta ZTM Poznan przy ulicy Matejki 59 w Poznaniu
Junikowo - pętla tramwajowo-autobusowa  fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan na petli tramwajowo autobusowej na Junikowie
rondo Śródka –  dworzec autobusowy  fotografia przedstawia Dworzec Srodka na ktorym znajduje sie Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan
rondo Rataje - dworzec autobusowy

Uwaga! Z powodu awarii, POK jest nieczynny do odwołania. Imienne karty PEKA, można odebrać w POK na Rondzie Śródka.
 fotografia przedstawia Dworzec Rataje na ktorym znajduje sie Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan
Dębiec – pętla tramwajowa fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan za petla tramwajowa na Debcu

Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta: 

POK z jednym stanowiskiem - w godz. 9:00-9:15 i 17:00-17:15
POK z dwoma stanowiskami - w godz. 9:15-9:30 i 17:15-17:30
POK z trzema stanowiskami - w godz. 9:30-9:45 i 17:30-17:45

Przerwy na zmianę sprzedawcy w godz. 12:45-13:00, 13:00-13:15, 13:15-13:30

Lokalizacje i godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta samorządów współpracujących z ZTM

Tarnowo Podgórne - punkt znajduje się w siedzibie Komunikacji Gminy Tarnowo Podgórne TPBUS przy ulicy Rokietnickiej 23 w Tarnowie Podgórnym.

Godziny otwarcia: poniedziałki od 10:00 do 17:30, od wtorku do piątku od 8:00 do 15:30

Uwaga. W poniedziałek - 2 maja POK Tarnowo Podgórne będzie nieczynny.

Kleszczewo - punkt znajduje się w siedzibie Zakładu Komunalnego w Kleszczewie przy ulicy Sportowej 3 w Kleszczewie.

Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00

Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta

- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,

- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,

- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,

- kupno karty PEKA na okaziciela,

- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,

- opłacanie opłat dodatkowych,

- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,

- składanie reklamacji w formie pisemnej (za wyjątkiem Punktu Obsługi Klienta w siedzibie ZTM Poznań przy ulicy Matejki 59 - w tej lokalizacji reklamacje prosimy składać w Biurze Obsługi Klienta)

- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

- wykonywanie bezpłatnych zdjęć do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie pandemii Covid-19 zdjęcia nie są wykonywane)

Zapraszamy do kontaktu zdalnego


- pod numerem telefonu 61 646 33 44  (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

61 646 33 44 POZnan Kontakt3

 - drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP,

- w kwestii zakupu biletów prosimy o skorzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych,

Uwaga! W celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia prosimy o ograniczenie tradycyjnej papierowej korespondencji.

Zasady obsługi podczas pandemii Covid-19

Pomimo zniesienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów związanych z wystąpieniem stanu epidemii rekomendujemy, aby podczas obsługi klienta, tam gdzie może pojawić się potencjalne ryzyko zakażenia np. znajdując się z zatłoczonym miejscu, nie rezygnować ze środków ostrożności jakimi są noszenie maseczek czy dezynfekcja rąk.

 

Uwaga! W czasie pandemii Covid-19 nie są wykonywane zdjęcia do karty PEKA

Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.