ZTM.EL.2100.2.2019
Opublikowano: 21/11/2019Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na :
Dostawę artykulów biurowych do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu wraz z wniesieniem do pomieszczenia gospodarczego.
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy
Termin składania ofert do dnia 29.11.2019 r. w Kancelarii Zarządu Transportu Miejksiego w Poznaniu, pok. 021, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, czynnej w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem sprawy ZTM.EL.2100.2.2019 oraz opisem "NIE OTWIERAĆ".
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 05 grudnia 2019 r.