ZTM.EL.2100.2.2019

Opublikowano: 21/11/2019

Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na :

Dostawę artykulów biurowych do siedziby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu wraz z wniesieniem do pomieszczenia gospodarczego.

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 - Karta informacyjna o przepisach dotyczących ochrony danych osobowych dla kontrahentów ZTM

Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 3 Formularz ofertowy

Załącznik nr 4 - Wzór umowy

Termin składania ofert do dnia 29.11.2019 r. w Kancelarii Zarządu Transportu Miejksiego w Poznaniu, pok. 021, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, czynnej w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem sprawy ZTM.EL.2100.2.2019 oraz opisem "NIE OTWIERAĆ".

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - 05 grudnia 2019 r.