Korzystaj online z konta PEKA

Niedostępność zewnętrznych aplikacji na smartfony we wtorek 4 listopada (od godz. 22:00 do godz. 23:00)

Wkładamy kartę PEKA do szarej kieszonki czytnika PEKA (jak na poniższym zdjęciu), a po chwili wyświetli się komunikat potwierdzający, że zakupiony w Internecie bilet został przetransferowany na kartę PEKA.

Z powodu planowanych prac serwisowych we wtorek od godziny 22:00 do około godziny 23:00 nie będzie możliwy zakup biletów poprzez aplikacje: moBILET, Jakdojade, SkyCash, Zbiletem oraz GoPay.

Działać będzie strona internetowa www.peka.poznan.pl oraz aplikacja PEKA. Możliwy będzie zakup i przedłużenie biletu okresowego, doładowanie konta tPortmonetki, przesłanie reklamacji czy okazanie aplikacji podczas kontroli biletów.

Działać będą biletomaty stacjonarne, w których będzie można kupić bilety jednorazowe, doładować tPortmonetkę, kupić lub przedłużyć bilety okresowe (płacąc kartą lub gotówką) oraz możliwy będzie zakup biletów jednorazowych poprzez czytniki OPS bezpośrednio w pojazdach.

Przerwa serwisowa nie ma wpływu na działanie czytników karty PEKA w pojazdach, które funkcjonują niezależnie.

Za utrudnienia przepraszamy.