Punkt Obsługi Klienta Górczyn będzie nieczynny od 10 do 15 grudnia (środa-poniedziałek)
Z uwagi na prace remontowe prowadzone w budynku Punktu Nadzoru Ruchu MPK Poznań na pętli Górczyn, od 10 do 15 grudnia nieczynny będzie znajdujący się tam Punkt Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.
Gotowe, imienne karty PEKA z Punktu Obsługi Klienta Górczyn będzie można w tym okresie odebrać w POK znajdującym się w holu Dworca Zachodniego czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00.
Najbliższe punkty sprzedaży biletów na Górczynie:
- Biletomat – pętla autobusowa na Górczynie przy ul. Zgoda,
- Biletomat – róg ulicy Kordeckiego i Ściegiennego,
- Punkt Sprzedaży Biletów – sklep spożywczy, ul. Bojanowska 34,
- Punkt Sprzedaży Biletów – sklep Społem, ul. Ściegiennego 50/8,
- Punkt Sprzedaży Biletów – sklep Lewiatan, ul. Palacza 30/34.
Jednocześnie przypominamy, iż zakup biletów komunikacji publicznej w biletomatach stacjonarnych jest tylko jedną z kilku możliwych opcji. Klienci mają możliwość zakupu online za pośrednictwem portalu www.peka.poznan.pl oraz Aplikacji PEKA. Zainstalowanie i użytkowanie Aplikacji PEKA jest bardzo wygodnym rozwiązaniem dla osób korzystających wyłącznie z biletów okresowych.
We wszystkich pojazdach komunikacji publicznej zamontowane są terminale, w których istnieje możliwość zakupu biletu jednorazowego za pomocą zbliżeniowej karty płatniczej lub telefonu z podpiętą kartą płatniczą.
Ponadto zachęcamy do korzystania z możliwości zakupu biletów jednorazowych za pomocą telefonu komórkowego, po zarejestrowaniu się u jednego z wybranych operatorów np. Mobilet, SkyCash, GoPay, Jakdojade, zBiletem.
