Punkty Obsługi Klienta
Lokalizacja Punktu Obsługi Klienta i godziny otwarcia - po kliknięciu w nazwę można sprawdzić lokalizację na mapie google | Fotografia Punktu Obsługi Klienta |
Punkt Obsługi Klienta ZTM Ogrody – pętla tramwajowa otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.
|
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Dworzec Zachodni PKP otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”.
|
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Kaponiera – poziom -1 otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”. |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Górczyn – pętla autobusowo-tramwajowa otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku,
|
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM plac Wiosny Ludów - budynek CH Kupiec Poznański (wejście od ul. Strzeleckiej) |
|
otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM, ulica Matejki 59 - siedziba ZTM w Poznaniu otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”. |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Junikowo - pętla tramwajowo-autobusowa otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, Uwaga! POK Junikowo jest nieczynny od poniedziałku 25 marca 2024 r. (do zakończenia remontu dworca). Z przyczyn technicznych wyłączony jest także biletomat przy POK. Kliknij i sprawdź gdzie można kupić bilety w rejonie Junikowa
|
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Śródka – dworzec autobusowy otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM rondo Rataje - dworzec autobusowy otwarty w dni robocze, od poniedziałku do piątku, POK jest wyposażony w pętlę indukcyjną - urządzenie ułatwiające komunikację z osobami posługującymi się aparatami słuchowymi. Aby skorzystać z tej możliwości, należy przełączyć aparat słuchowy w pozycję „T”. |
|
Punkt Obsługi Klienta ZTM Dębiec – pętla tramwajowa czynne w dni robocze, od poniedziałku do piątku, |
|
Przerwy w funkcjonowaniu Punktów Obsługi Klienta: POK z jednym stanowiskiem - w godz. 9:00-9:15 i 17:00-17:15 |
Przerwy na zmianę sprzedawcy w godz. 12:45-13:00, 13:00-13:15, 13:15-13:30 |
Lokalizacje i godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta samorządów współpracujących z ZTM
Tarnowo Podgórne - punkt znajduje się w siedzibie Komunikacji Gminy Tarnowo Podgórne TPBUS przy ulicy Rokietnickiej 23 w Tarnowie Podgórnym.
Godziny otwarcia: poniedziałek 10:00 – 17:00; wtorek - piątek 8:00 – 15:30
Kleszczewo - punkt znajduje się w siedzibie Zakładu Komunalnego w Kleszczewie przy ulicy Sportowej 3 w Kleszczewie.
Godziny otwarcia: poniedziałek 8:00-16:00; wtorek - piątek 7:00 – 15:00
Rokietnica - punkt znajduje się przy ulicy Dworcowej 1a (w budynku dworca kolejowego).
Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek od 5:30 do 16:00.
Zakres oferowanych usług w Punktach Obsługi Klienta
- doładowywanie kart PEKA: kupno biletów okresowych lub doładowanie tPortmonetki,
- kupno biletów tradycyjnych w formie papierowej,
- składanie wniosków o wydanie imiennej karty PEKA oraz odbiór imiennej karty PEKA,
- kupno karty PEKA na okaziciela,
- zapisywanie uprawnień do przysługujących ulg w transporcie publicznym na imiennej karcie PEKA,
- opłacanie opłat dodatkowych,
- informowanie o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym, systemie PEKA, objazdach, promocjach,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- obsługa oferty PEKA Firma
Zapraszamy do kontaktu zdalnego
- pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
- drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
- korzystanie z platformy ePUAP,
- w kwestii zakupu biletów prosimy o korzystanie z biletomatów stacjonarnych, Internetu (www.peka.poznan.pl) oraz aplikacji mobilnych
Aby wykorzystać dobrodziejstwa pętli zadziałać musi klient, który powinien przełączyć odpowiednio swój aparat słuchowy (przełącznik na aparacie słuchowym w pozycję „T”).