Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta w Punkcie Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1) czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 17:00
Zakres oferowanych usług w Biurze Obsługi Klienta:
- składanie reklamacji, skarg lub wniosków,
- składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,
- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,
- wykonywanie bezpłatnych zdjęć do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie pandemii Covid-19 zdjęcia nie są wykonywane),
- uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,
- pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów
Biuro Obsługi Klienta w siedzibie ZTM - ul. Matejki 59, pok. 0.07 (parter)
- nieczynne do odwołania z uwagi na pandemię Covid-19
Zapraszamy do kontaktu zdalnego
- pod numerem telefonu 61 646 33 44 (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,
- drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,
- korzystanie z platformy ePUAP,
Uwaga! W celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia prosimy o ograniczenie tradycyjnej papierowej korespondencji.
Zasady obsługi podczas pandemii Covid-19
Pomimo zniesienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów związanych z wystąpieniem stanu epidemii rekomendujemy, aby podczas obsługi klienta, tam gdzie może pojawić się potencjalne ryzyko zakażenia np. znajdując się z zatłoczonym miejscu, nie rezygnować ze środków ostrożności jakimi są noszenie maseczek czy dezynfekcja rąk.
Uwaga! W czasie pandemii Covid-19 nie są wykonywane zdjęcia do karty PEKA
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.