Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta w Punkcie Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1)

Czynne: 

poniedziałek - piątek, godz.: 9:30 - 17:00

W Biurze Obsługi Klienta ZTM na Kaponierze można:

  • złożyć reklamację, skargę lub wniosek
  • złożyć wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty
  • otrzymać bilet zastępczy na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA
  • bezpłatnie zrobić sobie zdjęcie do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane)
  • uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.
  • otrzymać pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

Biuro Obsługi Klienta w siedzibie ZTM - nieczynne do odwołania z uwagi na Covid-19

ul. Matejki 59

60-770 Poznań

pokój nr 0.07 (parter)

Telefon:

61 646 33 44 POZnan Kontakt3

 Adres e-mail: ztm@ztm.poznan.pl

Umożliwiony jest kontakt zdalny poprzez:

- kontakt telefoniczny pod numerem 61 646 33 44  (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

- kontakt drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP,

Uwaga! Prosimy o ograniczenie korespondencji tradycyjnej papierowej  - w celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia.

Od 1 czerwca Biuro Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1) funkcjonuje w godzinach sprzed pandemii, czyli od godz. 9:30 do 17:00.

W Biurze Obsługi Klienta dostępne są następujące usługi:

- złożenie reklamacji, skargi lub wniosku,

- złożenie wniosku o rozłożenie zadłużenia na raty,

- otrzymanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

- bezpłatne wykonanie zdjęcia do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie epidemii koronawirusa zdjęcia nie są wykonywane),

- uzyskanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,

- otrzymanie pomocy w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

Z uwagi na pandemię podczas wizyt w POK/BOK serdecznie prosimy klientów o przestrzeganie reżimu sanitarnego, czyli przestrzeganie kilku prostych zasad podczas obsługi:

- noszenie maski zasłaniającej usta i nos,

- zdezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,

- przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,

- zachowanie minimum 2 metrów odległości między osobami oczekującymi w kolejce,

- dokonywanie płatności (w miarę możliwości) kartą płatniczą,

Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.