Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta w Punkcie Obsługi Klienta pod rondem Kaponiera (poziom -1) czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 17:00

fotografia przedstawia Punkt Obslugi Klienta ZTM Poznan pod rondem Kaponiera poziom 1

Zakres oferowanych usług w Biurze Obsługi Klienta:

- składanie reklamacji, skarg lub wniosków,

- składanie wniosków o rozłożenie zadłużenia na raty,

- otrzymywanie biletu zastępczego na czas wyrobienia duplikatu karty PEKA,

- wykonywanie bezpłatnych zdjęć do wniosku o wydanie karty PEKA (Uwaga! W czasie pandemii Covid-19 zdjęcia nie są wykonywane),

- uzyskiwanie informacji o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach itp.,

- pomoc w wypełnianiu wniosku o wydanie karty PEKA czy innych dokumentów

 

Biuro Obsługi Klienta w siedzibie ZTM - ul. Matejki 59, pok. 0.07 (parter)
- nieczynne do odwołania z uwagi na pandemię Covid-19


Zapraszamy do kontaktu zdalnego


- pod numerem telefonu 61 646 33 44  (w godzinach od 8:00 do 15:30) – informacje dotyczące spraw z zakresu Punktów i Biur Obsługi Klienta ZTM,

61 646 33 44 POZnan Kontakt3

 - drogą elektroniczną e-mail w sprawach wniosków, skarg, reklamacji, odwołań na adres: ztm@ztm.poznan.pl lub za pośrednictwem indywidualnych kont w systemie PEKA,

- korzystanie z platformy ePUAP,

Uwaga! W celu eliminacji dróg ewentualnego zakażenia prosimy o ograniczenie tradycyjnej papierowej korespondencji.

Zasady obsługi podczas pandemii Covid-19

Pomimo zniesienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów związanych z wystąpieniem stanu epidemii rekomendujemy, aby podczas obsługi klienta, tam gdzie może pojawić się potencjalne ryzyko zakażenia np. znajdując się z zatłoczonym miejscu, nie rezygnować ze środków ostrożności jakimi są noszenie maseczek czy dezynfekcja rąk.

Uwaga! W czasie pandemii Covid-19 nie są wykonywane zdjęcia do karty PEKA

Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.